Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

donderdag 22 november 2012

Schoonmaakmandje

Workshops | 04 April 2009 | 18:25:14
 
Vandaag heb ik samen met Ingrid een workshopje gemaakt bij "In het poppenhuis" in Ysselstein. In het souterrain onder de winkel met rondom de verzameling oude poppenhuizen en antiek speelgoed werd een workshopje gegeven van een mandje met schoonmaakartikelen. Met een kop koffie schoven we gezellig aan bij de tafel die in het midden stond en het was regelmatig stil in het soutterain waar door iedereen druk gewerkt werd aan het leuke workshopje.



Met touw werd een mandje gemaakt wat bekleed werd met een leuk geblokt stofje.
De plumeau maakte ik met een bewerkte coctailprikker en wat veertjes.Verschillende geblokte katoenen lapjes werden als theedoeken opgevouwen en van een klein stukje 1:1  stofdoek werd een stofdoek 1:12 gemaakt.
Het sponsje is een heel klein stukje echte spons en het flesje glassex kreeg ik er als cadeautje bij.
 

3 opmerkingen:

  1. Eerdere reactie:

    Heel leuk gemaakt, was een leuke dag met workshop.

    Groetjes Ingrid

    door: ingrid63
    ingrid63.punt.nl 2009-04-05 11:09:17

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerdere reactie:

    O, daar wil ik ook nog eens naar toe, weet je dat ik daar een jaar gewoond heb in IJsselstein, toen was zij er nog niet............ zucht.
    Je mandje ziet er erg leuk uit!
    groetjes marlies


    door: marlies van roekel
    lies44.punt.nl 2009-04-21 13:26:01

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerdere reactie:

    Het is allemaal erg mooi Helma.Knap gedaan.groetjes ma

    door: je Moeder 2009-05-07 10:39:03

    BeantwoordenVerwijderen