Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

maandag 10 april 2017

Uit de Oude Doos Part 9


Na de vorige  foto was ik toch benieuwd hoe ver ik deze maand zou komen met het borduren.
Het stukje borduurpatroon wat ik van plan was deze maand te borduren zag er ingewikkeld uit met de tekentjes op het patroon. Ook de kleur grijs/ ecru van de boomstammen is lastig borduren omdat het slecht te zien is op het borduurlinnen met het blote oog. Ik had me voorgenomen na iedere andere kleur  DMC borduurgaren eerst weer een borduurdraad grijs/ecru te borduren. En dat werkte echt goed......
Ik heb meer geborduurd dan ik dacht af te kunnen maken






We gaan dus komende maand rustig verder borduren!


Lieve groet


Helma
 

4 opmerkingen:

  1. It is just wonderful! you have done such a beautiful job stitching it. I would love to see it in person. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Helma! Het borduurwerk ziet er al mooi uit, ik ben zo benieuwd hoe het geheel eruit zal gaan zien.....maar dan moet ik nog even geduld hebben, hè ;)?!En wat een ontzettend goed idee om het borduren af te wisselen qua kleur, dat houdt inderdaad de zin/moed erin ;)! Bedankt voor deze tip!
    Lieve groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ziet echt dat het voller wordt, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zo kom je steeds verder met je borduurwerk, ben benieuwd hoe het in het echt is.

    BeantwoordenVerwijderen