Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

dinsdag 1 januari 2013

Happy New Year



Ik wens jullie allemaal een inspirerend en een gezond jaar toe.


Wat 2013 ons echt gaat brengen weten we niet maar ik heb wel veel ideeën over wat ik graag zou willen doen het komende jaar.

Ik heb bestaande werkjes liggen die ik graag af wil maken en nieuwe ideeën die ik graag zou willen uitwerken dit jaar. Jullie ook?
Zo wil ik een grote opruimronde doen in mijn hobbykamer zodat ik netjes alles weer kan vinden en mijn projecten kan uitstallen. Aan borduurwerkjes kan ik heel veel tijd besteden....de kerstsok is nog niet af, ik ben nog met pantoffeltjes bezig op 60 count borduurgaas en de mooie borduurpakketjes van Nicola Mascall voor het Hoedenwinkeltje  liggen ongeduldig te wachten. Ook het Handwerkalbum is nog niet af dus daar moet ik ook nog mee verder.
De Markthuisjes staan te wachten op verdere afwerking , de Hindelooperkamer wacht op inspiratie....en nog veel meer projecten. Duidelijk voor me is dat ik me elke keer op een project ga concentreren naast het borduurwerk. 
Het Amishproject  zal ook aan de beurt komen en ook bij het OLMC zijn er nieuwe ideeën om aan een thema te werken....zoals jullie lezen genoeg te doen op miniatuurgebied met een hoop nieuwe ideeën. 

Het belangrijkste is dat we allemaal veel ontspanning  en plezier beleven aan onze hobby en dat het ons inspireert om verder te gaan.

Ik ben reuze benieuwd of jullie ook al zo'n wensenlijstje  in gedachten hebben gemaakt  voor 2013!

En nu ...... kunnen we aan de slag met de wensen en ideeën!

Met inspirerende groeten,


Helma




4 opmerkingen:

  1. Happy New Year, Helma, enjoy working on all your projects through this year.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dit jaar ga ik ook beginnen aan het markthuisje, maar eerst wil ik het boerenerf afhebben en het strandhuisje.

    Maar ik heb heel veel zin om weer samen met Thea en mijn zusje Irna een knutselweekendje weg te plannen, gezellig hoor.

    Jij ook een heel goed 2013 gewenst, Helma.

    Groetjes, Jolinda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi blog heb je, Helma, en wat een werk moet dat geweest zijn om dat allemaal over te zetten! Ik moet er niet aan denken om dat ooit eens te moeten doen, als het nodig is :D!
    Ik wens je een goed, gezond en creatief 2013 toe en ik hoop dat je veel van je voornemens op mini-gebied kunt uitvoeren. Ik herken er wel wat van.....onafgewerkte projecten/mini's ;)!
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helma, ik ga het allemaal volgen. Erg benieuwd naar je nieuwste ideeën mbt het hoedenwinkeltje. Een met het Boerenerf moeten we echt verder hoor!

    Groetjes,Thea

    BeantwoordenVerwijderen