Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

zondag 28 december 2014

Uitslag Giveaway


Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie allemaal fijne Kerstdagen hebben gehad net als ik.

En nu is het tijd voor de Giveaway:



Voor de Kerst ( 18 tot en met 21 December) ben ik begonnen met het kerstkussentje tijdens een 4 daags verblijf in Abdij Koningsoord.


 



Mijn bureautje daar was al gauw vol zoals je ziet





Vandaag ben ik verder gegaan en ben nu tot zover........




  En de winnaar van het kussentje is ....... eerlijk door het lot bepaald:



 Maite kan jij je adres en je gegevens onder de opmerkingen zetten. Zodra ik dit heb ,verwijder ik die ook weer voor je i.v.m. je privacy. Na 1 januari 2015 wordt het kussentje naar je toe gestuurd. In Nederland is het rond de jaarwisselingen nog steeds druk bij de post en ook de brievenbussen zijn dichtgeplakt i.v.m. vuurwerk. Gefeliciteerd Maite!

Iedereen heel erg bedankt voor het reageren op de Giveaway en ik hoop  jullie terug te zien op mijn blog


 Groetjes Helma


14 opmerkingen:

  1. Hola me llamo Maite, pero no se si hay más concursantes con ese nombre, si es otra felicidades a la ganadora.
    Una abrazo
    Maite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maite , jij hebt gewonnen, gefeliciteerd!. kan jij je adres doorgeven dan stuur ik het na 1 januari naar je toe.

    Groetjes helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maite, gefeliciteerd met je cadeautje. Veel plezier ermee!
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations to Maite! Thank you for the opportunity, Helma. I wish you a very Happy New Year!
    Hugs,
    Lisa :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. miniaturista28 december 2014 18:50

    Hola Helma, he ido a mirar si hay otra Maite, pero no la he encontrado, estoy muy contenta con este regalo, en la Abadía de koningsoord habrá sentido mucha paz y este cojín vendrá impregnado de ella.
    Felices fiestas y que el año nuevo le depare lo mejor.

    Muchas gracias, estoy muy felíz, la navidad me entusiasma.
    Por supuesto que seguiré pasando a visitar el blog.
    Un abrazo
    Maite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congratulations to Maite, enjoy your beautiful prize of Helma :D!
    Helma, bedankt voor het mee mogen doen aan deze giveaway :D!
    Wat een mooie plaats heb je uitgekozen om dit kerstkussentje in alle rust in elkaar te zetten....
    Ik hoop dat je hele fijne kerstdagen hebt gehad.
    Lieve groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congratulations to the winner and thank you for the chance. And I wish you a Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Felicidades Maite! Feliz Navidad. un abrazo, Marisa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congratulations to the winner, and thank you for the chance! Happy new year! Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. muchas felicidades a la ganadora y gracias a ti por la oportunidad

    besitos

    Mari

    BeantwoordenVerwijderen