Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

vrijdag 8 september 2017

" Een frisse neus halen"


De afgelopen weken heb ik heerlijk in de tuin zitten breien. Zodra het zonnetje scheen met de koffie en/of de thee pakte ik mijn klapstoeltje en schoof zo al breiend met de zon mee. Jammer genoeg niet vandaag want de regen valt hier met bakken uit de hemel.

Bij de  online minigroep waar ik bij aangesloten ben, heeft een van de leden een nieuw idee bedacht om op zondag een omschrijving te geven en dan kunnen we daar in de lopende week een foto over plaatsen: #fotosunday.
Deze week is het het woord "neus". Mijn eerste gedachte was "het neusje van de zalm" maar een ander lid was mij daarmee voor. Met alle mooie miniaturen is het natuurlijk gemakkelijk "het neusje van de zalm" te laten zien . Er zijn deze dagen  ook een Pinokkio neus en schoenen/schaatsen neuzen voorbij gekomen. Ook een foto van een beursbuit kwam voorbij: rond neuzen.
Gisteren kwam bij mij een nieuw idee op.....het breiwerkje wat ik in de zon gebreid heb.
Ik ben aan het werk gegaan om dit nu af te werken.

Straks met de koude dagen kan je met deze warme muts en sjaal "een frisse neus halen" 




Binnenkort is van deze muts en sjaal een werkbeschrijving te krijgen bij Minidoor.


Lieve groet,


Helma

5 opmerkingen:

  1. Helma,
    wat is dit leuk geworden zeg.
    Ik ga gauw wat garen bij elkaar zoeken!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie set, vooral om straks lekker warm ingepakt in de kou "een frisse neus" te halen, Helma, én zeker origineel gevonden, top!!
    Fijn weekend gewenst, ondanks de regen.....want je kunt dan toch ook fijn binnen breien ;O?!
    Lieve groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En nog een "out of the box" foto. Wat een prachtige set heb je laten zien Helma. Zelf gebreid?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Helma, vooral de kleuren vind ik mooi!
    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dit is zeker heel mooi, ook de kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen