Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

vrijdag 11 december 2015

Het Vloerkleed voor Thea Part 11

Het is vandaag Thea's 50e verjaardag. Van harte gefeliciteerd!


Zoals eerder al opgemerkt is het vloerkleed niet klaar voor haar 50e verjaardag. Ik zal nog even verder moeten borduren. De rand is deze maand helemaal geborduurd en hierdoor kan ik van de twee kleuren blauw afscheid nemen want die komen niet meer in het verdere borduurwerk voor.   

  

Dus ik ga rustig verder ......eens komt het vloerkleed klaar



Lieve groeten

Helma

4 opmerkingen:

  1. Hi Helma! Het kleedje voor Thea is (voor zover het af is) echt prachtig geworden, ik denk dat ze er heel blij mee zal zijn!
    Liefs, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helma, ik heb geduld, want het is de moeite waard om op zo'n mooi vloerkleed te wachten.
    Het mijn Sarah-jaar is gisteren pas begonnen he, dus je hebt nog even...!
    Liefs, je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helma, nog gefeliciteerd met je kleine zusje;heb je wel gemist hoor!
    Je kleed wordt steeds mooier, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het kleed er zover prachtig uit Helma. Complimenten voor je mooie werk.
    Nog gefeliciteerd met je zus.

    BeantwoordenVerwijderen