Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

woensdag 11 september 2013

Slippers (pantoffels) on 60count Silkgauze Part 6


Ik ben wel een dag te laat  met de foto van de update van mijn borduurwerkje maar dit miniwerk was niet te fotograferen met het licht van gisteren......stevige plensbuien en daardoor weinig licht in huis. De zomer lijkt nu echt op zijn retour.
Veel heb ik voor mijn gevoel niet gedaan  want deze periode  zat er ook weer een vakantie tussen. Een week je Moezel en dat was echt genieten! Toch vordert het gestaag en ben reuze benieuwd straks naar het eindresultaat.

 


Ik denk dat het moeilijkste werk...het afwerken en in elkaar naaien....nog komt.  Gelukkig kan ik er nog even over nadenken hoe......in ieder geval tot volgende maand!



                                                                         
Nog even de foto van 10 Augustus.....kunnen jullie nog even vergelijken.




 Groetjes Helma

6 opmerkingen:

  1. Oh, oh, Helma, tja, dat heb je ervan als je vakantie viert ;), dan komt het echt nooit af.......nee hoor, je schiet toch best wel op, vind ik. Het is ook zo'n ontzettend klein priegelwerkje, maar het wordt wel echt mooi! Nog even doorzetten dan maar, hè?!
    Groetjes, Ilona, die als echt wintermens wél blij is dat de hitte weg is nu ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helma, not to worry wat betreft je burnout en minis. Op een gegeven moment krijg je zin om iets te maken , kan niet schelen wat, of een leuke kleine scene te maken en dan gaat dat weer komen! Ik heb na dat enorme kleed ook een tijdnauwelijks zin in iets gehad , maar nu ben ik weer bezig. Dus ik hoop dat jij ook weer gauw op stoom komt.
    De toffels zijn leuk, trouwens! Het afwerken is niet moeilijk hoor, maar nauwkeurig werk. Geef een brul als je de instructies nodig hebt, ik heb ze ergens.
    Groetjes,
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. esas zapatillas se ven preciosas, me encanta , estoy deseando ver el resultado

    besitos

    Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties via Poppenhuiskladblogger:

    Blogger Clari zei...

    Ja hoor,...je gaat gestaagd door.
    Ik zie dat jij de draadjes laat hangen en/of naar achteren steekt !! Gaat het dan nooit in de knoop ????
    gr, CL.
    11 september 2013 18:45

    Blogger Helma zei...

    Nee, het is wel opletten waar je naar toe buigt met welke kleur je allemaal in het patroon gebruikt.de ne keer doe ik het rechts en dan naar beneden of boven. Het is steeds wisselen van kleur namelijk en afhechten doe je dan niet. Ook de aanhechting een knoopje aan de bovenkant werk en dan naar beneden steken,later knip je het knoopje eraf, zo blijf je achterkant vlak en wordt de draad wel afgewerkt.
    Groetjes Helma
    11 september 2013 20:08

    Blogger Kitty de Leeuw zei...

    heel erg mooi worden zei
    11 september 2013 22:06

    Blogger Jolinda Koek zei...

    Wotdt heel erg mooi, Helma, en het vordert toch, ieder steekje is er weer een.
    12 september 2013 11:28

    Blogger Jolande zei...

    Ik ben ook heel benieuwd naar het eind resultaat, gewoon rustig doorborduren, het wordt prachtig!
    Groetjes van J.
    12 september 2013 13:47

    Blogger Nienke zei...

    Ze worden heel mooi. Op mijn nieuwe blog nienkesknutsels staat mijn vloerkleed. Ik moet nog even leren hoe ik het hier er op zet.
    Groetjes, Nienke.
    12 september 2013 13:53

    Blogger Lisette zei...

    Wauw...prachtig en zo klein borduren,pffff... Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties via Petitpointer:

    eloosemore@att.net Wed Sep 11 19:07:59 PDT 2013
    Coming right along, Helma. They're wonderful!

    travgan Wed Sep 11 18:48:09 PDT 2013
    Beautiful slippers!

    hinkle1@bellsouth.net Wed Sep 11 16:52:52 PDT 2013
    Great job Helma, they are beautiful

    lmsalati Wed Sep 11 09:43:14 PDT 2013
    Wonderful Helma

    miniknitter2001 Wed Sep 11 09:17:46 PDT 2013
    Almost done, Helma. Very pretty.

    elgakoster Wed Sep 11 06:03:15 PDT 2013
    They are going to be beautiful, Helma.


    BeantwoordenVerwijderen