Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

dinsdag 22 oktober 2013

Nostalgisch Fietsenrek


Op de OLMC-dag afgelopen zaterdag heb ik ook nog een Fietsenrek gekocht die gemaakt is door Krin.
Tijdens onze chatavond begin oktober liet zij foto's zien van een prachtig nostalgisch Fietsenrek met een bijpassende bloembak..........en ik was gelijk helemaal verliefd erop. Dit past helemaal in de sfeer van mijn  drie Markthuisjes.
Dus die avond gelijk besteld bij haar en omdat dit geen miniatuur is om per post te verzenden had ze het Fietsenrek meegenomen naar de ontmoetingsdag.....trouwens niet alleen die van mij. Ze had er een stuk of negen bij haar die binnen een kwartiertje van eigenaar wisselde.........dus Krin  weet wat ze de komende tijd weer mag doen........    !

 
 

In de bloembak kunnen mooi de geraniums van Ria Kant. Geraniums zijn van alle tijden en passen goed in de tijd van de Markthuisjes . Ik ben met deze workshop ooit begonnen .......een prachtige gedetailleerde workshop.........en toen 1 bloem gemaakt en daarna is het blijven liggen. Een goede rede om het op mijn afwerklijst(je) te zetten.




En dan nu toch maar weer verder zoeken naar mijn opbolmatje voor het opbollen van de bloemen en blaadjes. Vorige week heb ik overal gezocht om het matje mee te nemen naar de OLMC-dag maar het was nergens te vinden !



Het wordt echt tijd voor een opruiming hier blijkt wel.

En uitkijken naar een Fiets is ook niet verkeerd!




4 opmerkingen:

  1. Ja, wie weet welke schatten je weer allemaal vindt tijdens opruimen!
    De spulletjes van Krin vliegen als warme broodjes over de toonbank, maar het ziet er ook zo mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo blij met het rek bent Helma. Die geraniums is veel werk maar wanneer ze klaar zijn heb je wel een hele mooie gevulde bloembak. De pakketjes van Ria zijn erg mooi.
    Ik heb mijn fiets en solex, die is ook erg leuk, bij de wereldwinkel gekocht. Ze waren toen niet op voorraad maar ze schijnen ze wel te kunnen bestellen.
    Succes met de geraniums en het zoeken naar alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig fietsenrek, Helma, mijn complimenten aan Krin!
    Zo in combinatie met die bak geraniums zal dat erg mooi staan, lekker Hollands. Zoek maar gauw je opbolmatje op en hup, aan de slag met je blommetjes :D!!
    Ik heb toevallig ook zo'n fietsje ooit gekocht in een wereldwinkel, terwijl ik op vakantie was. Maar een solex heb ik nog nooit gezien daar. Toch eens op gaan letten.
    Veel plezier ermee! Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Un pezzo molto bello; con i fiori, poi, sarà super.
    Saluti, Faby

    BeantwoordenVerwijderen