Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

dinsdag 15 maart 2016

Lentekriebels Part 1


Ik loop al een aantal dagen te denken aan mijn Paasdoos die in mijn hobbykamer ondersteboven ligt. Het wordt tijd om de Paasdoos onderhanden te nemen en alles weer netjes op zijn plaats  neer te zetten. Maar zover is het nog niet gekomen......
Wel had ik afgelopen weekend het idee om wat te breien ter aanvulling van de Paasminiaturen.
Het zijn deze pantoffeltjes geworden voor een miniatuur baby, helemaal in Paassfeer.




De pantoffeltjes zijn gebreid ,de kuikenkoppies zijn gehaakt en het gezichtje is erop geborduurd.



Leuk om aan je lentekriebels gehoor te geven!


Lieve groet,

Helma


4 opmerkingen:

  1. Ja, die lentekriebels doet soms 'gekke' dingen met ons, hè Helma!? Maar deze donszachte pantoffeltjes zijn echt snoepjes om te zien......jij mag van mij vaker lentekriebeltjes krijgen :D!
    Lieve groet, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een doddige dotjes.... schattig, voor piepkleine voetjes. Knap hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooo wat verschrikkelijk leuk!!!!
    Zo schattig! :)

    Groetjes,
    Jody

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooooo wat verschrikkelijk leuk!!!!
    Zo schattig! :)

    Groetjes,
    Jody

    BeantwoordenVerwijderen