Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

zaterdag 12 maart 2016

Het Vloerkleed voor Thea Part 14

Gistermiddag wilde ik foto's maken van mijn vorderingen van het vloerkleed maar de batterijen van het fototoestel waren leeg. Dus in  de oplader gedaan.. Vanmorgen brandde de lampjes van de oplader groen dus ik kan weer bloggen met foto's.
Deze maand heb ik af en toe geborduurd. De vorderingen zijn minder als vorige maand maar dat mag de pret niet drukken. Het blijft tenslotte hobby en ik heb ook wat andere mini dingen waar ik mee bezig ben. Zo blijft het leuk om te doen.

 





Het borduurwerk tot nu toe!

Volgende maand misschien uit geborduurd met dit vloerkleed?


Lieve groet,

Helma


5 opmerkingen:

  1. Beautiful!! What type of fabric did you use?
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, Helma, jouw vloerkleed voor Thea is prachtig tot dusver :D!
    Fijn weekend gewenst.
    Lieve groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgende maand zeker uitgeborduurd aan dit vloerkleed. Zeker weten! Je schiet toch hard op in vergelijking met een maandje geleden. Als ik het zo bekijk is het bijna af. Dan kun je op naar het volgende borduurproject. Het is in ieder geval prachtig! prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dit worden wel de laatste steekjes, Helma! Ben heel benieuwd naar het kleed in het echie. .....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helma,

    ik had vandaag pas even de tijd om je blog te lezen. Ik miste m vrijdag al, maar ja, als je batterijen het niet doen dan kun je niet anders dan wachten he!

    Wat wordt het kleed mooi zeg. Ik ben echt benieuwd hoe het straks uitkomt in de eetkamer van de kostschool. Je zult t niet geloven, maar ik ben stiekem al wel met wat voorbereidingen bezig hoor.....

    Je ziet t binnenkort wel!

    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen