Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

donderdag 4 augustus 2016

Kaarsendover met accessoires

Workshop OLMC Kaarsendover met accessoires

Deze maand had Karin een workshop voorbereid om een kaarsendover met kaarsenstandaard, lucifersdoosje en doos kaarsen van Bolsius te maken. Het workshoppakketje was heel duidelijk met de nodige materialen en een beschrijving met foto's.
Gistermiddag heb ik met veel plezier de workshop gemaakt. Gisteravond was onze chatavond zodat er vragen gesteld konden worden. Ik kon 's avonds de foto al laten zien van het resultaat van de workshop. Vragen waren ervoor mij niet bij want alles was heel duidelijk beschreven  in workshopbeschrijving.
Ik heb er zelf nog een asbak en een rozenkrans bij bedacht.


  



De kaarsendover met alle accessoires komen in een slaapkamer in het Kendrewhuis. De slaapkamer heeft straks als thema rozen. Het lijkt me leuk om er straks een tafeltje mee te vullen.

Karin bedankt voor de leuke workshop!

Lieve groet,


Helma



4 opmerkingen:

  1. Wat heb jij er leuke extra's bij bedacht Helma. Het is een prachtig geheel zo. Ben erg benieuwd naar je Kendrew huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag m op fb ook al voorbij komen. Mooie workshop! En je hebt er leuke aanvullingen bij gemaakt.
    Maar... eigenlijk is het ook passend als er een sigaret in de asbak ligt ( zomaar een tip hoor).
    Je rozenkrans is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij er leuke extra's bij bedacht Helma. Het is een prachtig geheel zo. Ben erg benieuwd naar je Kendrew huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helma, ik was dinsdag wel verrast dat je aan t begin van de avond al zei dat je t afhad.... Leuk om dat te mogen horen en dan ook nog met eigen aanvullingen.
    Ook ik vond t een leuke workshop om te doen. Nu op naar mijn workshopje op 5 okt.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen