Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

dinsdag 19 februari 2013

Geluk bij DHN 100


Het 100e nummer van het tijdschrift DollsHouse Nederland viel net op mijn vrije dag rond theetijd in de brievenbus. Dat was dus bingo...gauw een kop thee ingeschonken en lekker op de bank gekropen met het blad. Het is een prachtig feestelijk nummer geworden en heel toevallig heel veel workshops die passen in het thema meisjes van de On Line Mini Club en een leuk borduurwerkje van het Apeldoorns Huuske wat straks leuk is op te hangen in mijn Apeldoorns Huuske 1:12. Al bladerend kwam ik de prijsvragen tegen en had op een gegeven moment door dat bij enkele een snelle actie nodig was omdat de eerste 5 of 10 reacties via internet een prijs kregen. Dus eerst alle prijsvraagbladzijden maar door genomen en met een tweede kop thee richting computer gegaan.
Na een uur kreeg ik al een bericht van Heins-hobbys dat ik een toegangskaart gewonnen had voor een van zijn beurzen...ik was nummer 4 . Ik heb gekozen voor Barneveld...lekker hier in de buurt. t.z.t. wordt de gratis toegangskaart mij toegestuurd.
Rond 22.00 uur die dag kwam een tweede Mail binnen van Willen Seepers van Poppenhuislicht / zijn nieuwe website Poppenhuiswereld dat ik bij de eerste 5 reacties zat en dat ik een prachtig vijl en schuurset had gewonnen van Crafty Cat. Afgelopen zaterdag lag het hier al op de deurmat...het ziet er prachtig uit!







Allemaal hartelijk dank!

3 opmerkingen:

  1. zo, wat een geluk. enne... heb je nu je volgende borduurwerkje gevonden???????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bofkont ben jij.
    Leuk hoor Helma.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee Helma, gefeliciteerd met je prijzen, geniet er maar fijn van! Zag het ook na een aantal bladzijden pas ;)
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen