Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

vrijdag 8 maart 2013

Een klein beetje Tijd.....

Ja , ik denk wel eens heb ik soms maar iets meer tijd...tijd voor dit en tijd voor dat en natuurlijk tijd voor de Poppenhuishobby want ik wil nog zoveel van mijn ideeën maken.  Maar soms moet je ook ergens tijd voor maken of nemen.........en dat heb ik gisteren gedaan.
Ik moest eigenlijk nodig aan de slag in huis met wat huishoudelijke taken maar de hele week lonkte  de twee zakjes met houten rondjes die op de eettafel lagen. Het plan hiervoor was  een tweede serie vintageklokjes van te maken. De eerste serie was gemaakt voor een welkomstgeschenkje voor de ontmoetingsdag van de On Line Mini Club vorig jaar begin oktober en het idee voor de tweede serie was ontstaan op de poppenhuisbeurs van Apeldoorn bij het zien van aangeboden vintage klokjes. Dus gelijk een aanvulling  gekocht op mijn materiaal op deze beurs en half aan mijn zusje Thea gezegd dat ik klokjes zou maken voor haar webwinkel. En dat was dus al een half jaar geleden en ondertussen ook al een paar keer gezegd tegen haar dat ik eigenlijk geen zin had om productie te draaien en dat ik alleen maar wil genieten van de hobby.
Maar ja het dwarrelde nog in mijn hoofd ....ik had het half beloofd en ze staat dit weekend voor het eerst op de beurs in Rijswijk....mijn gedachten waren de laatste week:  zal ik wel of zal ik niet er aan beginnen.....en ja dan moeten ze nog naar Rijswijk vanaf de Veluwe.
Dus donderdag toch maar even tijd genomen.Ik heb nu de eerste stap gezet en dat is dat de tweede serie gemaakt is .....een leuke klus omdat het zo'n leuk resultaat geeft. Ik heb het aangepast aan de tijd van het jaar:  klokjes met  lentethema en klokje met bloemen. De klokjes hebben een doorsnede van 3 cm.
De foto laat in ieder geval zien dat ik "een hoop tijd"heb gecreëerd!




En ja nu moeten ze nog naar Rijswijk...maar morgen( zaterdag) lukt dat niet....hopen dat het zondag nog goed komt en anders heeft ze een leuke voorraad voor haar webwinkel straks.


Veel plezier in iedergeval!
                                  

2 opmerkingen:

  1. Het is hier vandaag( zondag) een hele witte wereld wat de weersvoorspelling gisteren ook al verwachtte. Dus geen Rijswijk voor mij...ik heb eigenlijk niets nodig dus ga vandaag lekker thuis aan de knutsel.

    Fijne dag allemaal

    Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helma, heel erg jammer dat je vandaag niet kon afreizen naar Rijswijk. Maar de klokjes hebben de tijd hoor! Ze krijgen binnen een kort tijdsbestek een mooie plek in mijn webwinkel en op de volgende beurs! Drachten in dit geval.

    En dank je wel voor deze mooie klokjes!

    BeantwoordenVerwijderen