Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

dinsdag 20 november 2012

Kabinetkast 1:144

Verjaardagscadeau
Kabinetkast 1:144 | 18 Maart 2009 | 19:38:45
 
Ik had nog verjaardagsgeld liggen van mijn 50ste verjaardag. Ik heb dit gekregen van voor mij dierbare mensen en wilde daar ook echt iets speciaals voor kopen. Afgelopen weekend heb ik op de popppenhuisbeurs in Arnhem van dat geld een  Kabinetkast 1:12 gekocht. Je kunt in deze kast weer een poppenhuisje van 1: 144 inrichten. Ik heb het afgelopen half jaar zitten wikken en wegen of ik de kast al afgewerkt zou kopen of onbehandeld. Het is nu toch een blank houten kast geworden en ik denk op dit moment dat ik de kast antiek wit ga schilderen en afwerken met goud en eventueel de openslaande deuren met een beschildering/plaatje /stof afwerk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten