Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

zondag 9 december 2012

Het Boerenerf Part 4

Familie Schaap
Het Boerenerf | 22 Maart 2012 | 22:34:19
 
Het was voor mij een verrassing om maandagavond een email van Nella in mijn mailbox voorbij te zien komen met foto's in de bijlage. Ze schreef  dat ze gemerkt had dat ik mogelijk interesse zou hebben in een schaap en dat ik de eerste keus had uit de voorraad gebreide schapen.
Ik was helemaal verbaasd want ik had  de dag ervoor..de zondag van de wedstrijd ...zitten dubben en twijfelen  (en niet gedaan) of ik Nella zou vragen een schaapje te breien in de kleur van mijn eigen keuze...........telepathie? Nellla schijnt tussen de regels door te lezen tegenwoordig!
Ik open dus nieuwsgierig de foto's en ja bij de laatste foto was ik helemaal verkocht. Ik had in gedachten de keus op een licht blauw of rose geklede schaap laten vallen....maar op deze foto stond en rose ....en blauw ... en wel een hele familie Schaap!
Geen gedub en geen getwijfel meer .......de beslissing was gauw genomen :deze familie was van harte welkom in de schuur van het Boerenerf.
 
Gisteren zijn ze aangekomen : Moeder en Vader Schaap met Girl, Boy en het kleine Lammetje. Ze hebben tussen de verhuisspullen even een bankje te voorschijn getoverd om even te poseren zodat Nella weet dat de familie goed is aangekomen.
 
 
 
 
 
Ze zullen zich nog even moeten behelpen met de huisvesting want de schuur is nog in aanbouw maar de familie Schaap vind dit niet erg want ze krijgen straks een prachtig eigen plekje in de boerenschuur.
 
 
 
 

10 opmerkingen:

  1. wat een schattige familie



    groetjes Kitty

    door: keetje
    keetjespoppenhuis.punt.nl 2012-03-22 22:43:05

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH wat een geweldig leuk verhaal en wat is de familie Schaap mooi.
    En dat behelpen zullen ze vast niet erg vinden met zo'n mooi plekje in het vooruitzicht.

    Groetjes van J.

    door: minifantasy
    minifantasy.punt.nl 2012-03-22 22:44:17

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker weten Helma dat de familie,heel hartelijk ontvangen is! :-) en wat een leuke foto !

    door: nalladris
    nalladris.punt.nl 2012-03-22 22:59:38

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!!! Een hele familie Schaap Ze zijn prachtig!!

    door: E-beertje
    ebeertje.punt.nl 2012-03-23 07:25:52

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke schaapjes, perfect voor jouw erfje! Groetjes, Jolinda.
    door: jolinda2000
    jolinda2000.punt.nl 2012-03-23 07:40:01

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, bof jij even. Je hebt er een leuke familie bij.
    Groetjes, Nienke.

    door: woudaswondertjes
    woudaswondertjes.punt.nl 2012-03-23 10:13:46

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohh wat een dottige wolletjes familie!
    Ze zijn super schattig! leuk dat zij op het boerenerf gaan wonen.


    groetjes Petra

    door: petranina
    petranina.punt.nl 2012-03-23 18:26:35

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Helma,

    wat een dottige familie, past goed in het thema zeg!
    Ben benieuwd waar ze straks hun bankje definitief mogen neerzetten.
    Een beetje doorwerken dus, anders bellen ze "Help, Papa Schaap is een klusser!"

    Groetjes, Thea

    door: thea65
    thea65.punt.nl 2012-03-23 18:43:45

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig stel zit daar op de bank te Beeeeeeppen!

    Groetjes,Wil

    door: minidesign
    minidesign.punt.nl 2012-03-23 19:40:50

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zit die leuke familie daar gezellig!!!
    gr. Kootje

    door: inemini
    inemini.punt.nl 2012-03-24 18:03:57

    BeantwoordenVerwijderen