Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

woensdag 12 december 2012

Poppenhuiskladblog Zomerswap 2012 Part 2

Deksel Theepot gevonden!
Swapjes | 06 September 2012 | 19:34:23
 
Gisteren had ik mooi brocante serviesgoed van Kitty met de Zomerswap gekregen waarvan van één theepotje de deksel miste. Ik had de deksel van de suikerpot al geprobeerd maar die was veel te groot . Daarna alle "bonbonpapiertjes" twee keer allemaal weer doorzocht en de doos zelf binnenstebuiten gekeerd....maar geen deksel. Mijn idee was toen van ja het is een brocante serviesje en daar kan wel wat aan missen.....er was al een gedachte in me op gekomen om er straks een leuk plantje in te zetten. Maar Kitty heeft de foto vandaag goed bekeken en maakte een opmerking dat de deksel miste...dus dat betekende dat zij hem wel verstuurd had!
Oei........waar had ik alle papiertjes gelaten.....zie je me al zoeken in alle vuilnisbakken. Ik vond het papier in de grijze grote container...gelukkig had ik alles bij elkaar in een senseo verpakking gepropt. De verpakking lag helemaal onderin dus met twee stokjes het naar boven weten te werken zodat ik niet met mijn hoofd er helemaal in hoefde. En toen voor de derde keer alles doorzoeken....in een van de laatste papiertjes vond ik de deksel.......wat een geluk zeg! 
 
 
 
 
 
 
Dus ook op dit (Thee) potje past een deksel!
 
 

6 opmerkingen:

  1. Ow dus jij bent van het vuilnisbakkenras :-) hartstikke fijn dat je als nog de deksel vond!
    door: nalladris
    nalladris.punt.nl 2012-09-06 20:18:11

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je lijkt wel een zwever, haha. Die vinden ook van alles in de vuilnisbakken. Groetjes, Jolinda.
    door: jolinda2000
    jolinda2000.punt.nl 2012-09-06 20:24:52

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vol houder wind.
    Het is een mooi theepotje.

    gr, CL.

    door: Clari
    clarimini.punt.nl 2012-09-06 23:46:28

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja gelukkig maar een bos bloemen is natuurlijk ook een leuk idee groetjes Kitty
    door: keetje
    keetjespoppenhuis.punt.nl 2012-09-07 09:19:43

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je het dekseltje weer gevonden hebt.
    Wij hadden natuurlijk graag foto's gezien dat jij alleen nog met je voeten uit de container stak om het te zoeken hahaha.

    Groetjes van J.

    door: minifantasy
    minifantasy.punt.nl 2012-09-07 11:46:13

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig compleet. Ha ha, ik zie je al op je kop in de container.
    Groetjes, Nienke.

    door: woudaswondertjes
    woudaswondertjes.punt.nl 2012-09-07 12:43:06

    BeantwoordenVerwijderen