Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

dinsdag 4 december 2012

Knutsel van de Maand Juni 2011

De maand Juni
Knutsel van de Maand | 02 Augustus 2011 | 19:52:34
 
Elke maand was ik net op tijd met de Knutsel van de Maand   in 2011 maar in de maand   Juni is me dit niet gelukt. Het is nu begin augustus en alle materialen voor deze knutsel liggen nog netjes bij elkaar. Het idee was er al halverwege Juni...maar helaas even geen tijd!



 
 
De opdracht was:
Maak iets met een (tandpasta) dopje, een takje of een rondhout, wol of kant of band of lint. Daarnaast mag je 1 tot 3 materialen gebruiken.  
 Ik ga nog niet verklappen wat het gaat worden ...dat komt de komende weken wel want maken doe ik het zeker.
 
Op dit moment loopt de Zomerknutsel tot eind oktober maar ik heb nog zoveel dingen onder handen op miniatuur gebied dat ik even niet aan een nieuw project begin. Ik ga weer in het najaar voor de Knutsel van de Maand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten