Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

dinsdag 4 december 2012

Een Franse Supermarkt

Inspiratie | 09 Augustus 2011 | 23:25:32
 
Zo'n grote Franse Supermarkt is voor ons miniaturisten een leuk tijdverdrijf. Ik ben veel dingen tegen gekomen  die leuk zijn voor de miniatuurhobby. Ik heb verder tijdens mijn vakantie in andere winkels geen  passende miniatuurtjes 1:12 naar mijn zin kunnen vinden dus ben ik reuze blij met deze aanwinsten.
Ik heb het maar bij deze dingen op de foto gelaten al was het soms moeilijk om de andere dingen die ik gezien heb te laten liggen........ 
 
 
 
 
 
Twee prachtige Franse borduurbladen met o.a.. zeethema's en lavendel patroontjes erin.....met borduren in mijn gedachten voor het strandhuisje in zeethema een must!  En lavendelthema is natuurlijk ook altijd leuk.
Een zak vol scobidootouwtjes ( voor 1 euro) die ik nog niet in mijn materialenverzameling had. En cocktailprikkers in de vorm van een zwaard...ja dat heb je in een kastelengebied....leuk te pimpen en je hebt een prachtig blinkend 1:12 zwaard. Dat is toch een bijzonder vakantieminiatuurtje!
 
 
 
 
 
 
Dus ga je naar Frankrijk....kijk dan met miniogen naar alle Franse winkelwaar!
 

9 opmerkingen:

  1. leuke buit

    groetjes Keetje

    door: keetje
    keetjespoppenhuis.punt.nl 2011-08-10 08:32:48

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke buit!

    door: nalladris
    nalladris.punt.nl 2011-08-10 08:36:43

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is toch een leuk vakantie souvenirtje? Leuk hoor.

    groetjes Nicolien

    door: nicoliens
    nicoliens.punt.nl 2011-08-10 08:49:37

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie borduur tijdschriften en de zwaardjes zijn ook erg leuk.
    groetjes van Erica

    door: minihobby
    minihobby.punt.nl 2011-08-10 09:16:35

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aanwinsten. Ja in die supermarche's kan je uren struinen.
    groetjes, Nienke.

    door: woudaswondertjes
    woudaswondertjes.punt.nl 2011-08-10 09:17:50

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie aankopen. Ben benieuwd wanneer de eerste borduursels van de band rollen.

    Groetjes
    Sjoukje

    door: maisondupompier
    maisondupompier.punt.nl 2011-08-11 09:33:20

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie souvenirs! :-)

    Liefs Jollie

    door: alittlemoreminis
    alittlemoreminis.punt.nl 2011-08-14 10:35:44

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helma,
    die tijdschriften wil ik wel even zien hoor! Lijken me erg leuk!
    Thea

    door: 2011-08-16 14:16:32

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben het helemaal met je eens, franse supermarkten zijn super.... Zelf loop ik ook altijd even rond om te kijken of ik nog iets kan vinden op knutselgebied. En de tijdschriften.. om te kwijlen, op het gebied van borduren en patchwork vind je vaak erg veel in franse supermarkten. Jammer dat ik de taal niet beter begrijp want dan zou ik met de halve tijdschriftafdeling naar huis gaan...;-)
    Miniatuur groetjes

    door: a. bouwman
    kleinevingers.punt.nl 2011-08-17 09:21:51

    BeantwoordenVerwijderen