Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

zondag 9 december 2012

Het boerenerf Part 1

Het begin van het Boerenerf
Het Boerenerf | 13 Maart 2012 | 22:20:11
 
Op de Poppenhuisbeurs in Arnhem van Oktober 2011 kochten Thea , Jolinda en ik de laatste drie pakketten van het Boerenerf van Sylvia Lutjeboudel. Een leuke workshop wat uit drie delen bestaat: de Wasplaats , het Tuinhoekje en de Boerenschuur. Dit zou ons verjaardagscadeau aan elkaar worden voor dit jaar en er ontstond gelijk het idee om er een workshopweekend op de hei van te maken in het voorjaar van 2012.
Het pakket belandde bij mij in de verpakking eerst op het keyboard krukje in de woonkamer en later een plekje op de slaapkamer ...onuitgepakt want het leefde nog niet echt bij me.





Begin Januari hebben we een weekend geboekt van 9 tot 12  Maart in een huisje in Noord Brabant  op een park van Landal Greenpark om een begin te maken met het Boerenerf.
Vorige week ( een week voor het weekend) heb ik toch het pakket maar eens nader bekeken , uitgepakt en globaal even uitgeprobeerd hoe het Boerenerf werd opgebouwd. Met de tegelmuur in de keuken als achtersteun  en verschillende keuken attributen die binnen handbereik lagen is het gelukt een idee te krijgen van het Boerenerf.


 
  
Dit in elkaar puzzelen had ik veel eerder moeten doen want op dat moment begonnen de ideeën wel te borrelen.
Het thema van het boerenerf wist ik eigenlijk al direct in Oktober maar hoe ik de boerderij zou afwerken was me toen nog niet echt duidelijk...nu wel...in de loop van de tijd zullen jullie dat ontdekken............

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien dat we alle drie een ander verslagje geschreven hebben! Inkomensklasse dat ik vaak op jouw logje zal kijken. Groetjes, Jolinda.
    door: jolinda2000
    jolinda2000.punt.nl 2012-03-13 23:20:24

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk begin van wat een prachtige boerenerf moet worden.
    Groet, Thea

    door: thea65
    thea65.punt.nl 2012-03-14 19:49:12

    BeantwoordenVerwijderen