Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

dinsdag 11 december 2012

Ontvangen Verjaardagsswapjes 2012 OLMC Part 1

Swapjes | 08 Juli 2012 | 22:40:22
 
De laatste maanden hebben jullie soms een logje voorbij zien komen van een verjaardagsswapje wat ik gemaakt had voor   één van de leden van de On Line Mini Club  . Voor mijn verjaardag kreeg ik verjaardagsswapjes van verschillende leden van het  OLMC terug. Leuk   en spannend   om s'morgens   op mijn verjaardag   in de tuin met een kop koffie en appeltaart de pakjes open te maken. Ik ben goed verwend   en er zijn prachtige miniatuurtjes gemaakt!
 



 
Een zomerse bloementuin van Carra gemaakt op een stukje boomschors.
 
 
 
 
 
 
Een prachtige bos rozen met vaas en een leuke hartjes hanger van Hennie.
 
 
 
 
 
  
Twee soorten rozen en een leuke decoratie die in een afvalbakje vond die in de verpakking zat. ...en ik maar afval uitpakken en met resultaat een prachtig schelpje met wat decoratie.
Ik kreeg dit van Thea J.
 
 
 
 
 
 
Een   snoezig   opgemaakt rieten mandje met Hortensia  en een carrouselboekje van Roodkapje   van Marjo
 
 
 
 
 
 
En een strandsetje van mijn zusje Thea: een zonnehoed met strandtas, badlaken , koekjes , flesje water en een tijdschrift.
 
 
 
Heel erg bedankt allemaal!
 
Er hebben wat swapjes nog vertraging op gelopen door bijzondere omstandigheden dus die foto's komen   later  en dan heb ik straks nog een keer een verrassing om uit te pakken....alleen maar leuk!
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een verwennerij, leuk hoor.

    Groetjes van J.

    door: minifantasy
    minifantasy.punt.nl 2012-07-09 11:52:40

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie cadeautjes. Je bent lekker verwend.
    Groetjes, Nienke.

    door: woudaswondertjes
    woudaswondertjes.punt.nl 2012-07-09 11:56:43

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ZOOOOO,.....Halma,.......Jij bend lekker verwent !!
    En wat een leuke kadootjes allemaal.

    gr, CL.

    door: Clari
    clarimini.punt.nl 2012-07-09 16:10:31

    BeantwoordenVerwijderen