Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

zondag 2 december 2012

Markthuisje Part 5

Engelsdrop
Poppenhuisknutselgroepje | 12 April 2011 | 22:06:14
 
Vanmorgen samen met mijn Poppenhuisvriendin Suzanne met fimo bezig geweest. Suzanne had een aantal weken geleden Engels drop gemaakt en dat wilde ik ook graag uitproberen voor het Snoepwinkeltje. Ik ben begonnen met de lekkerste ...de kokosrondjes roze en geel met drop midden in. 
 
 
 
 
 
Nu ze afgebakken zijn vind ik de gele toch nog wat te geel dus die moeten nog een keer over. Het engels drop met drie lagen zijn voor het mooi per laag te dik geworden dus ook deze staan opgeschreven voor de herhaling. Het engels drop komt in een vak van de grutterskast te liggen dus ik heb   een behoorlijke hoeveel heid nodig dus een herhaling binnenkort
Suzanne heeft vanmorgen mooie broodjes gebakken voor haar toekomst broodwinkeltje en heel mooi bruin gekleurd met pastelkrijt.

1 opmerking:

  1. Eerdere reactie:
    Helma,
    de kokos snoepjes zijn leuk geworden.
    De andere zijn inderdaad nog wel wat groot, maar in de winkel zie je veel variaties op de orginele engels drop, dus het macht best wat afwijken. Dit kan er op juist op wijzen dat ze het snoepgoed zelf maken...

    Thea

    door: Thea van Hasselt
    thea65.punt.nl 2011-04-17 14:07:27

    BeantwoordenVerwijderen