Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

donderdag 13 december 2012

Ontvangen Verjaardagsswapjes OLMC Part 2

Nog twee verjaardagsswapje
Swapjes | 13 November 2012 | 19:40:40
 
Vorige week   is hier nog een  verjaardagsswapje gearriveerd en wel van Corine uit België. Door omstandigheden was het niet eerder mogelijk voor haar om dit swapje te maken. Nou ik heb veel geduld , dat hoort toch echt bij onze hobby, en het was het wachten zeker waard.
 
 
 

 
Prachtig Corine , ik ben er erg blij mee !
 
Ik plaats hier nog gelijk even de foto van het naaimandje, het verjaardagsswapje van Marianne wat ik op de ontmoetingsdag van het OLMC van haar kreeg. Het staat dan netjes hier ook vermeld onder de rubriek swapjes. Dus als de foto bekent voorkomt dan klopt dat want deze foto is al eerder voorbijgekomen.
 
 
 
 
Marianne het ziet er zo leuk uit, echt mijn smaak
 
Dank je wel!




4 opmerkingen:

  1. Mooie kadootjes, Helma! Groetjes, Jolinda.
    door: jolinda2000
    jolinda2000.punt.nl 2012-11-14 09:14:16

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn mooie kadootjes.

    gr, CL.

    door: Clari
    clarimini.punt.nl 2012-11-14 09:31:23

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke cadeatjes heb je van Ciorinne gekregen!
    Het mandje van Marianne blijft leuk om naar te kijken.

    Groetjes,Wil

    door: minidesign
    minidesign.punt.nl 2012-11-14 09:47:38

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie cadeautjes heb je gekregen.
    Groetjes, Nienke.

    door: woudaswondertjes
    woudaswondertjes.punt.nl 2012-11-14 10:07:00

    BeantwoordenVerwijderen