Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

donderdag 6 december 2012

Workshoppakketjes in de brievenbus!

On Line Mini Club | 03 November 2011 | 20:23:34

 
Vandaag de hele dag aan het knippen, vouwen en meten geweest om de Workshoppakketjes Helma's Keukensetje  voor de On  Line Miniclub op tijd in de brievenbus te krijgen richting de deelnemende leden. De workshop wordt gegeven op 17 November dus het werd nu wel tijd dat het materiaal daarvoor verstuurd werd. Enkele enveloppen moeten ook naar het buitenland en voor hen hoop ik dat ze he workshoppakketje in ieder geval voor het volgende weekend in huis hebben. We zullen zien of Post.nl zijn werk goed doet!
De werkbeschrijving is ook klaar en  wordt binnen enkele dagen verzonden naar de leden. Wat een rust nu ineens...de laatste maanden toch steeds hier mee bezig geweest...materialen verzamelen, zelf de workshop maken en tussen door foto's maken en de handelingen opschrijven en de laatste twee weken alles duidelijk uitschrijven en de pakketjes klaarmaken. Ik heb nu tot 17  November even tijd voor andere dingen....... al broeit er ook een andere versie van deze workshop in gedachten dus wie weet.........
 
 
 
 
 
 
 Wat de workshop Helma's Keukensetje precies inhoud volgt over 14 dagen op de workshopavond.

2 opmerkingen:

  1. Helma, ik heb je pakketje al binnen... Nu de beschrijving nog. Ben benieuwd waar ik moet beginnen, mijn handen jeuken.... (PS.Mag ik zondag niet alvast beginnen?????)
    Thea

    door: thea65
    thea65.punt.nl 2011-11-04 14:16:39

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou....post.nl heeft zijn best voor jou gedaan...dat is vlot!


    groetjes helma

    door: helma58
    helma58.punt.nl 2011-11-04 15:08:24

    BeantwoordenVerwijderen