Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

donderdag 20 december 2012

Markthuisje Part 14


Tijdens het overzetten en  uploaden van de foto's van alle berichten op Helena's Miniatures kwam ik nog een foto tegen van een verjaardagscadeautje van Stineke  wat ik van haar gekregen had tijdens de laatste workshop van een van de Markthuisjes afgelopen zomer. Op een of andere manier is deze foto tussen wal en schip geraakt.....sorry Stineke!  Het is een leuke paspop voor het Hoedenwinkeltje  "le Bonnet" die Stineke voorzag van een mooi pruikje en een schattig hoedje. Om het lijfje is een mooi stofje gedrapeerd dat ik zelf mocht afwerken naar mijn zin. Ik heb een kantje erbij gezocht  in de kleuren combinatie wat ik ga gebruiken in het Hoedenwinketlje.





Ook had ik deze dag behang uitgekozen voor de winkel passend bij mijn borduurpakketjes . En toevallig kwam ik er achter dat een van de schilderijtjes die ik vorig jaar van mijn zusje Thea kreeg prachtig past in deze kleuren combinatie. Ik heb toen hiervan  foto's genomen maar zoals hierboven beschreven niet op de site gezet omdat ze uit het zicht waren, in een mapje waar ze niet thuishoorden,...dus bij het uploaden van alle foto's kwamen ze als verrassing  weer naar boven.





Ik denk dat het straks prachtig zal staan in het Hoedenwinkeltje "le Bonnet"


  

1 opmerking:

  1. Reacties via Poppenhuiskladblogger:

    8 reacties


    Blogger Jolinda Koek zei...

    nou, die kleuren passen er zeker goed bij, Helma. Leuk popje ook.

    21 december 2012 09:34

    Blogger Jolande zei...

    Nou waar alles uitzoeken al niet goed voor is. Het past inderdaad allemaal prachtig bij elkaar, leuk hoor.

    Groetjes van J.

    21 december 2012 10:56

    Blogger Clari zei...

    Een mooi popje en het schilderijtje past er mooi bij.
    En zo zie je maar waar al dat overzetten toe lijd.Heb je tog weer verloren foto's gevonden.

    gr, CL.

    21 december 2012 11:07

    Blogger Ineke zei...

    Toch leuk zulke verrassingen!
    Mooie kleurtjes allemaal Helma!

    21 december 2012 11:12

    Blogger Ellen zei...

    mooi Helma

    21 december 2012 13:40

    Blogger Thea zei...

    leuke combinatie zo.... en een paar dagen vrij. lekker met het huisje aan de slag zou ik zeggen!

    Groetjes,
    zusje Thea

    21 december 2012 18:02

    Blogger Helma zei...

    Nou lekker vrij heb ik niet hoor...misschien jij maar ik moet nog werken! Dus geen huisje pimpen...

    Groetjes Helma

    21 december 2012 18:55

    Blogger Thea zei...

    Oh, ik dacht dat je lekker vrij was. Sorry.... dan maar een weekendje weg plannen!

    Thea

    21 december 2012 21:25

    BeantwoordenVerwijderen