Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

donderdag 13 december 2012

OLMC Kennismakingsdag 2012 Part 1

On Line Mini Club | 20 Oktober 2012 | 23:26:00
 
Vandaag 20 oktober was het zover ...de kennismakingsdag van de On Line Mini Club. Na een aantal jaar elkaar alleen via email en chatkamer te hebben gesproken was het idee geopperd om elkaar een keer live te ontmoeten.
Vanmorgen ben ik al vroeg op pad   gegaan richting Driebergen met   een goed gevulde tas met onder andere appeltaart voor bij de koffie . Door een wegafzetting kwam ik toch nog als laatste binnen. Gelukkig was de koffie nog warm en die werd me tijdens de kennismakingsronde  in de handen gedrukt door mijn zusje Thea.
Bij een welkom hoort een welkomstcadeautje ......dus die werd als eerste uit mijn tas gehaald. Afgelopen maandag   heb ik  de hele dag hieraan gewerkt ......20 vintage klokjes met verschillende afbeeldingen. 
 
 
 
 
 
Dit cadeautje had van de week nog een staartje omdat de blanke nagellak waarmee ik het printje   had afgelakt behoorlijk na bleef ruiken. Ruiken is nog zacht uitgedrukt eigenlijk........gelukkig heb ik het tij wat kunnen keren door het te benevelen met een vanille aroma. Dus gisteravond weer alles ingepakt  en vanmorgen uitgedeeld aan de gasten van de dag.
Het was een bijzondere leuke ervaring en alles moet nog uitgepakt en opgeruimd worden en natuurlijk moet ook alles even bezinken dus gauw meer hierover........... 
 
 
 

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke klokjes Helma!
    En leuk dat jullie een ontmoetingsdag hebben gehad, het was vast heel gezellig!

    door: margrietvanderzee
    margrietvanderzee.punt.nl 2012-10-21 07:37:26

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat is veel dubbel werk geweest! Groetjes, Jolinda.
    door: jolinda
    jolinda2000.punt.nl 2012-10-21 10:18:20

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige vanilleklokjes :-) Helma,en in ieder geval weer een gezellige dag geweest!
    door: nalladris
    nalladris.punt.nl 2012-10-21 10:28:03

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja het was een super dag en de klokjes ruiken heerlijk net als de kladblogdag voor herhaling vatbaar groetjes Kitty
    door: keetje
    keetjespoppenhuis.punt.nl 2012-10-21 11:52:21

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke klokjes heb je gemaakt.
    Groetjes, Nienke.

    door: woudaswondertjes
    woudaswondertjes.punt.nl 2012-10-21 13:21:05

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig heb je de nagellak geur eraf gekregen Helma,
    en het was zeker een hele gezellige dag! Ik heb nauwelijks tijd gehad om even met je te babbelen! Zaterdag halen we het in!

    Groetjes, Thea

    door: thea65
    thea65.punt.nl 2012-10-21 18:46:00

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was een heerlijke dag en je had een prachtig cadeautje voor ons gemaakt, Helma! Nu weet ik ook meteen waar mijn tas zo lekker naar rook :-) Groetjes Chris
    door: tureluur
    tureluur.punt.nl 2012-10-22 00:37:13

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel voor heerlijke appeltaart, Mmmmmm
    En leuke klokje weet ik waar ik ze ga ophangen. In mijn villa natuurlijk!

    door: lisette1
    lisette1.punt.nl 2012-10-22 16:27:32

    BeantwoordenVerwijderen