Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

vrijdag 7 december 2012

Decemberswap OLMC vervolg

On Line Mini Club | 07 December 2011 | 23:26:06
 
Voor het eerst hebben we met de leden van de On Line Mini Club deze maand een Decemberswap georganiseerd. Vanaf begin November wist iedereen wie zijn swappartner was en sinds die. tijd ben ik al druk aan de gang gegaan om iets leuks te maken voor Sonja , mijn swappartner, uit Duitsland. Vanavond was het dan eindelijk zover dat de cadeautjes uitgepakt mochten worden. Ik wist dat Sonja niet veel had met breiwerk dus ik heb iets voor haar gebreid ...een winters setje en er wat leuks bij gekocht , kunstschaatsen, om het compleet te maken . De foto is net genomen voor vertrek. naar Duitsland.......ik heb even een popje van mijzelf gebruikt om het cadeautje duidelijk naar voren te laten komen in een winters tafereeltje.
 
 
 



 
 
De sjaal en muts zijn gebreid met donkerrood garen  van het Wolwereldje op naalden nr. 1 en er zijn met wit franse knoopjes op de sjaal en muts geborduurd. Om het helemaal af te maken zijn er echte pompoentjes gebruikt op de muts en de uiteinde van de sjaal. Sonja was er erg blij mee.
 
 
Henneke had mijn naam doorgekregen als swappartner en vanavond mocht ik  de envelop die vorige week al gearriveerd was uitpakken. Wat een verrassing! Er kwam een boodschappentas  van AH met kerstboodschappen  uit de verpakking. Henneke heeft dit alles prachtig gemaakt van papier, fimo en printjes etc.. Ik hoef t.z.t. dus niet meer naar de winkel....mijn kerstboodschappen zijn al binnen. Een leuke kerstkaart maakte het cadeautje compleet.
 
 
 
 
 
 
 




 
 
 
 
 
 
 
 
 
Henneke dank je wel ...ik ben er heel erg blij mee....scheelt straks over een paar weken een hoop boodschappen doen !
 

15 opmerkingen:

  1. Erg mooi cadeau hoor!
    Groetjes, Thea

    door: thea65
    thea65.punt.nl 2011-12-07 23:28:23

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn ook hele mooie swaps, zowel die je gemaakt hebt als die je gekregen hebt. Handig dat je de deur niet meer uit hoeft ;-)

    Groetjes van J.

    door: minifantasy
    minifantasy.punt.nl 2011-12-07 23:32:16

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet zeker dat mijn kleine zusje Henneke en ik op slag verliefd zijn op het popje in winteroutfit!


    En Hen wat heb je een leuke swap in elkaar geflanst :-) ik wist nergens van maar nu wel! :-)

    door: nalladris
    nalladris.punt.nl 2011-12-07 23:43:35

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief setje heb je gebreid!!! Wou je popje het wel weer uitdoen??? Het staat haar zo mooi
    De bodschappentas vol aankopen ziet er ook erg mooi uit...mooi gemaakt Henneke!!!

    door: margrietvanderzee
    margrietvanderzee.punt.nl 2011-12-08 08:39:53

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig breisel heb je gemaakt. Staat mooi. Je boodschappentas is ook heel leuk. Handig al die spullen.
    Groetjes, Nienke.

    door: woudaswondertjes
    woudaswondertjes.punt.nl 2011-12-08 10:21:43

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gebreid setje Helma! En de boodschappentas van Henneke is geweldig, wat een hoop boodschappen, allemaal zó leuk!
    gr. Kootje

    door: inemini
    inemini.punt.nl 2011-12-08 11:48:24

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie winter set heb je gebreid.

    En de bootschappen die je hebt gekregen zijn ook heel mooi.
    En zat het allemaal in die eene tas ????

    gr, CL.

    door: Clari
    clarimini.punt.nl 2011-12-08 12:17:40

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi gebreid, staat ook zo lief.....
    Rood met witte stippen.

    En je tas vol met boodschappen zijn geweldig.

    Gr Christa.

    door: freubels
    freubels.punt.nl 2011-12-08 15:37:47

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi gemaakt en ook wat je gekregen heb

    groetjes trui

    door: truispoppenhuis
    truispoppenhuis.punt.nl 2011-12-08 16:12:46

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ik moet jullie eerlijk vertellen dat ik met een lichte spijt het wintersetje in de envelop heb gedaan...maar Sonja,minisonja, was het echt gegund.Dus hup in de brievenbus en ja anders had ze geen cadeautje..veel keus was er dus niet.
    Wat ik wel heb gedaan daarna is gelijk het hele patroon opgeschreven want het wintersetje was een idee van een foto en een combinatie van drie breipatronen en met eigen variatie daarop.

    Clari het is echt zo'n grote shopper in 1:12 van AH en ja het zat propvol zie eerste foto. Alle levensmiddelen zien er zo echt uit...prachtig gewoon. ik heb de tas al wel 10 x uitgepakt en uitgestald...voorlopig staan de kerstboodshchappen nog niet in de voorraadkast

    groetjes helma

    door: helma58
    helma58.punt.nl 2011-12-08 16:41:50

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,

    ik ben so happy!!! De winteroutfit met de kunstschaatsen is so mooi. Nou de winter kan starten......
    veele veele dank Helma
    groetjes uit Duitsland
    www.minisonja.blogspot.com

    door: minisonja
    www.minisonja.punt.nl 2011-12-08 17:48:21

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi wintersetje heb je gemaakt Helma. Superleuk.
    En die tas met boodschappen.....ik kan me voorstellen dat je hem een paar keer in en uit hebt gepakt.

    Groetjes
    Sjoukje

    door: maisondupompier
    maisondupompier.punt.nl 2011-12-08 20:02:26

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke swapjes heb ik al eerder gezien.

    door: lisette1
    lisette1.punt.nl 2011-12-08 23:11:53

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja schitterend, zowel wat je gemaakt had, als wat je zelf kreeg!

    door: jody
    jody.punt.nl 2011-12-09 12:20:20

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha leuk dat ik hier de boodschapjes weer tegenkom .
    Heb heel erg lang niet gelezen op het kladblog maar wil dat nu zeker weer wat vaker gaan doen .
    Misschien komt de mini-inspiratie dan weer een beetje terug .

    Nellas je had gelijk hoor , ben veriefd op het popje met de mooie muts en sjaal . Super hoe dat eruit ziet .

    Ik zie ook heel veel prachtige andere dingen langs komen .
    Complimenten allemaal !

    grt Henneke




    door: Henneke 2011-12-09 13:52:34

    BeantwoordenVerwijderen