Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

vrijdag 7 december 2012

Verjaardag Thea

Cadeautjes | 11 December 2011 | 23:16:33
 
Vandaag vierde mijn zusje Thea haar verjaardag.....nou ja  groots vieren deed ze het niet...mijn ouders waren gezellig richting Den Haag   gereden dit weekend voor een meerdaagsverblijf bij haar. Dus even lekker rustig genieten met elkaar van dit  moment. Aangezien ik toch richting Delft vandaag had afgesproken was het een kleine omweg op de weg terug om even bij Thea een uurtje binnen te wippen. Heel schichtig ging op mijn bellen de deur open want ze was even bang dat er een hoop visite voor de deur stond...gelukkig was ik het maar..... helemaal verrast was ze...daar had ze niet op gerekend want ze vierde haar verjaardag niet!
 Zoals de vaste lezers hier weten geven wij elkaar geen cadeautje meer voor de verjaardag maar  de laatste jaren een workshop, een leren koffer maken  voorde verjaardag van 2010, dit jaar onze jaren geleden aangeschafte kerstman maken en kleden en voor volgend jaar hebben we" het Boerenerf"aangekocht en daar wordt in Maart 2012 een begin meegemaakt. We trekken ons dan een weekend terug "op de hei".
Maar ja bij het idee om bij Thea even langs te gaan hoort ook een kaart met toch een kleinigheidje erin of erbij. Gisteravond dus nog even aan de mini gegaan en in de voorraad wat leuke hebbedingetjes bij elkaar gezocht voor de toekomst Lavendelslaapkamer voor haar grote huis wat een  kostschool wordt.
 
 
 
 
 
Ik heb de  adventworkshop  nr. 1 "een brocante klokje" van Anita Brouwer nogmaals gemaakt maar nu met een lavendel thema. Verder een workshopje om een witte hyacint (  van Priegelwerk) te maken, een lintje in lavendel kleur en een ouderwetse tandpasta dop als potje, heb ik er zelf bij gevoegd. Verder een hele mooie  klein formaat servet met prachtige lavendel plaatjes . Op het laatste moment  ook nog wat lavendelkleurige kralen en zilverkleurige kerststerkralen erbij gevoegd( de kralen staan daarom niet op de foto).
 
Thea veel plezier hiermee!
 

1 opmerking:

  1. Helma,
    Helemaal leuk dat je plots op de stoep stond, ik had het echt niet verwacht, des te leuker. Even lekker weer bij kunnen kletsen en je hebt me echt verwend met al die mooie knutselspulletjes. Het klokje ligt in de vitrinekast beneden naar me te pronken. Echt mooi gemaakt!

    Groetjes, Thea

    door: thea65
    thea65.punt.nl 2011-12-13 18:47:00

    BeantwoordenVerwijderen