Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

maandag 3 december 2012

Markthuisje Part 8

Het werk voor de 2e workshopdag
Markthuisjes | 01 Mei 2011 | 16:27:19
 
Donderdag 28 April was de 2e workshopdag van Het Markthuisje.Ik had nog niet eerder tijd gehad om de foto's te plaatsen van de vorderingen. Ik heb behoorlijk wat werk moeten verrichten om op deze dag het dak erop te kunnen maken want dat was de opdracht. Er is al een hoop geschilderd( nog niet alles) , er zijn gaten gezaagd voor het zijraampje en een achterdeur en in het dak is het raam vergroot hier komt i.p.v een dakraam nu een dakkapel. Verder heb ik van het wandmeubeltje een stuk van de poten afgehaald zodat deze dezelfde hoogte krijgt als de toonbank. Het plafond van de begane grond is geschilderd en ik heb de schoorsteen met klei bekleed en in de goede kleur geschilderd. De goten zijn koperkleurig ingekleurd omdat er straks koperen regenpijpen aan de goot geplaatst worden.









                                          

Het begint echt het huisje te worden wat ik in gedachten heb...ben benieuwd straks hoe het staat met het dak erop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten