Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

zondag 2 december 2012

Workshop Poetsmandje Part 1

On Line Mini Club | 17 Januari 2011 | 22:03:26
 
Vandaag was de Workshop Poetsmandje van de On line Mini Club. Roelie had een leuke workshop voorbereid en we kregen twee weken terug het Workshoppakketje thuis gestuurd.
Door een pijnlijke arm waar ik rustig aan mee moet doen ben ik nog niet echt ver met het workshopje gekomen. Omdat het denkwerk me op dit moment makkelijker afgaat dan het maakwerk heb ik vorige week   bedacht hoe ik een Silvo en Brassoflesje zou kunnen maken. De printjes hiervan kregen we bij de workshop maar de oplossing voor de flesjes was er nog niet. Dus van het weekend toch even rustig aan de knutsel gegaan want ik was nieuwsgierig of mijn idee ook werkte. Ik heb de beide flesjes   nu gemaakt met een klein stukje Tiny Turning nr 3000. Het Silvo busje is nog afgewerkt met een heel klein stukje Tinyturning 1000 en het Brassobusje is met een kraaltje afgewerkt. Verder   heb ik de beschrijving gevolgd van de workshop   voor het maken van het blikje Antiekwas.





Ik vind zelf het Brassobusje het meest geslaagd. De busjes zijn 10 mm hoog en de doorsnede is 5 mm . De antiekwas ga ik waarschijnlijk nog een keer maken want ik heb tijdens de On Line Workshop nog een paar goede tips gekregen om de deksel wat mooier afgewerkt te krijgen.
Naast het maken van het Poetsmandje van stramien komen er nog een paar leuke items in het mandje te liggen....dus let op dit wordt nog vervolgd !
 

2 opmerkingen:

  1. Eerdere reactie:
    de flesjes zijn erg leuk geworden Helma, al weet ik niet wat TinyTurning precies voor materiaal is, maar dat leg je vast nog wel eens uit.
    Ik heb het mandje af. Bij mij volgt de rest ook nog.
    Groetjes, Thea

    door: Thea van Hasselt
    thea65.punt.nl 2011-01-17 23:40:50

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerdere reactie:
    Hallo Helma ,wat snoezig ,gr Sija

    door: sijaspuntlog
    sijaspuntlog.punt.nl 2011-01-21 14:06:19

    BeantwoordenVerwijderen